Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 22 – 26 iulie 2024.
A III-a ediție a EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech – expoziția B2B dedicată tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce, industria FMCG și sectoarele HoReCa și Food Service, ce va avea loc în perioada 25 – 26 septembrie 2024, la Universitatea Politehnica din București, anunță noi expozanți și parteneri.
Lansat în 2022, evenimentul EXPO RETAIL 2024 asigură continuitatea conceptului său Digital, Green & Tech și în a treia sa ediție, concept prin care își propune să promoveze noutăți și inovații tehnologice, echipamente și servicii pentru companii. Astfel, expoziția reprezintă o oportunitate pentru vizitatori de a vedea noutăți și inovații din domeniu, în vederea unor upgrade-uri pe tehnologie și echipamente sau în vederea implementării unor servicii noi, care să îmbunătățească experiența de shopping a clienților.
Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener.
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
Retail
Kaufland România și Asociația Plan B au lansat a 7-a ediție a școlii mobile de alimentație sănătoasă, Caravana Akademia Kinderland.
Chio, un brand european de top de gustări, în parteneriat cu retailerul cu cea mai mare acoperire națională, Profi și cu Footprints AI, startup-ul de tehnologii avansate pentru monetizarea datelor dedicate retailerilor, a obținut o rentabilitate de 16 ori mai mare a cheltuielilor de publicitate prin recenta campanie de retail media.
Auchan a deschis pe 25 iulie un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în Brașov, Ploiești, Timișoara și Târgu Mureș. Sub sloganul „Jos cu prețurile!”, magazinele ATAC propun prețuri mici la scară generalizată, precum și un sistem de prețuri cu reducere în cascadă, pentru cantități mai mari, datorită optimizărilor de game și reducerii cheltuielilor de operare.
Carrefour România a inaugurat oficial un nou hipermarket rebranduit și remodelat, în cadrul centrului comercial Supernova din Șoseaua Alexandriei 152.
Începând cu 1 august 2024, Cristian Stoenică va prelua rolurile de Director de Franciză și membru al Consiliului de Administrație al METRO Convenience România.
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, a demarat un parteneriat cu Auchan Retail România și a lansat un nou concept de restaurante ce vor fi amplasate în exteriorul hipermarketurilor Auchan.
FMCG
Tuborg România a anunțat numirea în funcția de Marketing Vice President a Simonei Potecu, ce s-a alăturat de curând companiei.
The New Originals Company, cu sediul în Viena, Austria, a anunțat achiziționarea brandului Inedit și a activelor aferente de la Dr. Oetker România.
Grupul Nestlé a raportat vânzările pe primele șase luni ale anului 2024 și a anunțat o creștere organică de 2,1%. Nestlé România, creştere de 7,2% în prima jumătate a anului 2024.
Food Service
Burger King a lansat, în luna iunie, aplicația mobilă în România.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail