Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 27 – 31 august 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 27 – 31 august 2018.

RetailRetail

Kaufland România a anunțat lansarea unui joc sub forma unei colecții de piese pentru întreaga familie, Bunorama, prin care toți clienții își pot construi orașul ideal, cu ajutorul pieselor distribuite în magazine.

Credit foto: Shutterstock

Servicii

Două treimi dintre români au declarat că și-ar dori mai multe bănci digitalizate în România, conform unui studiu iSense Solutions desfășurat în luna iunie a acestui an, pe utilizatorii de internet din mediul urban.

Studii

În perioada vacanțelor, drumurile lungi dublează cererea de gustări rapide și crește consumul de apă și răcoritoare al șoferilor români, conform OMV Data Center.

Piața bunurilor de larg consum a înregistrat în prima jumătate a acestui an un avânt de 8,4% în comparație cu perioada similară din 2017.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 27 – 31 august 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: