Românii au continuat cumpărăturile în 2019, vânzările industriei locale de retail ajungănd la un nou record. Cu o importantă parte a bugetelor de cumpărături direcționate spre canalele din retailul alimentar, două formate s-au evidențiat, prin creșterea vânzărilor, mult peste medie: magazinele de proximitate, cu vânzări în creștere de 19% în 2019 vs. 2018 și magazinele de tip discount, cu vânzări în creștere de 13% în 2019 vs. 2018, conform unei analize efectuate de Euromonitor International, un material al cărui autor este Cosmin Dan, Senior Analist Euromonitor International.
Magazinele de tip discount cresc valoarea retailului alimentar în România
Dinamica vânzărilor magazinelor de tip discount (+13%) a fost depășită în 2019 doar de magazinele de proximitate (+19%).
Credit foto: Shutterstock
Însă, acestea din urmă (convenience stores, rețele de 10+ magazine) cresc de la o valoare mai scăzută, împinse în special de expansiunea unor branduri de retail precum: LaDoiPași, Profi City, Profi Loco, Shop & Go sau Carrefour Express.
Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.