România, a doua cea mai mare creștere a volumului de retail dintre țările UE, în martie 2017

Volumul de retail din România a crescut cu 9,1% în luna martie 2017 comparativ cu luna februarie 2017, înregistrând al doilea cel mai semnificativ avans înregistrat în Uniunea Europeană, conform datelor prezentate de Institutul European de Statistică (Eurostat).

retailVolumul de retail în zona euro din UE a crescut cu 0,3% în martie 2017, comparativ cu februarie 2017 și a scăzut cu 0,2% în zona euro.

Creșterea cu 0,3% a volumului de retail în UE pentru luna martie 2017, comparativ cu februarie 2017, se datorează creșterilor cu 0,4% pentru produsele non-alimentare și 0,2% pentru alimente, băuturi şi ţigări, în timp ce vânzările pentru combustibilul auto au scăzut cu 0,3%.

Credit foto: Shutterstock

Cele mai mari creşteri ale volumului de retail au fost consemnate în Slovenia (10,4%), România (9,1%) și Luxemburg (7,8%), iar cele mai semnificative scăderi au fost observate în Portugalia (-2,3%), Slovenia și Statele Unite (ambele -2,2%) și Finlanda (-2,1%).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » România, a doua cea mai mare creștere a volumului de retail dintre țările UE, în martie 2017
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: