Volumul de retail din România a crescut cu 9,1% în luna martie 2017 comparativ cu luna februarie 2017, înregistrând al doilea cel mai semnificativ avans înregistrat în Uniunea Europeană, conform datelor prezentate de Institutul European de Statistică (Eurostat).
Volumul de retail în zona euro din UE a crescut cu 0,3% în martie 2017, comparativ cu februarie 2017 și a scăzut cu 0,2% în zona euro.
Creșterea cu 0,3% a volumului de retail în UE pentru luna martie 2017, comparativ cu februarie 2017, se datorează creșterilor cu 0,4% pentru produsele non-alimentare și 0,2% pentru alimente, băuturi şi ţigări, în timp ce vânzările pentru combustibilul auto au scăzut cu 0,3%.
Credit foto: Shutterstock
Cele mai mari creşteri ale volumului de retail au fost consemnate în Slovenia (10,4%), România (9,1%) și Luxemburg (7,8%), iar cele mai semnificative scăderi au fost observate în Portugalia (-2,3%), Slovenia și Statele Unite (ambele -2,2%) și Finlanda (-2,1%).
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Spune-ți părerea