România, a treia cea mai mare creștere a volumului de retail din țările UE, în decembrie 2016

Volumul de retail din România a crescut cu 7,9% în luna decembrie 2016, comparativ cu luna decembrie 2015, înregistrând al treilea cel mai semnificativ avans înregistrat în Uniunea Europeană, conform datelor prezentate de Institutul European de Statistică (Eurostat).

RetailVolumul de retail în zona euro din UE a scăzut în luna decembrie cu 0,3%, comparativ cu luna noiembrie a aceluiași an. Vânzările de combustibil auto au scăzut cu 1,1%, iar vânzările de  alimente, băuturi şi ţigări au scăzut cu 0,4%, în timp ce vânzările de produse non-alimentare au rămas stabile.

Credit foto: Shutterstock

Cele mai mari creşteri ale volumului de retail au fost consemnate în Luxemburg (+14,7%), Slovenia (+10,1%), Romania (+7,9%) și Marea Britanie (+6,6%), iar cele mai semnificative scăderi au fost observate în Finlanda (-2.2%), Germania (-1.1%), Danemarca și Austria (ambele înregistrând scăderi cu -1,0%) și Malta (-0,7%).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,952 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » România, a treia cea mai mare creștere a volumului de retail din țările UE, în decembrie 2016
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: