Piața de retail din România a avut o creștere de 9,3% în luna martie 2019, comparativ cu aceeași lună din anul trecut, aceasta fiind a doua cea mai mare creștere dintre țările UE, după Irlanda, conform Eurostat.
Astfel, cea mai mare creștere a volumului de retail din UE, în luna martie 2019, comparativ cu martie 2018, a înregistrat-o Irlanda (+10,8%), urmată de România (+9,3%) și Croația și Luxemburg (+8,6%).
Credit foto: Shutterstock
Cele mai mari scăderi a avolumului de retail din UE, pentru aceeași perioadă comparativă, le-a înregistrat Slovacia (-2.0%), urmată de Austria (-1.0%) și Belgia (-0.9%).
Media europeană (UE) de creștere a volumului de retail, în martie 2019, comparativ cu martie 2018, se situază la o valoare de aproximativ +2,9%, din care creșterea pentru alimente, băuturi și tutun a fost de +0,7% si de +3% pentru produse nealimentare.
Volumul de retail din luna martie 2019, comparativ cu luna anterioară, februarie 2019, a crescut în România doar cu 0,6%, iar media europeană (UE) de creștere se situează la o valoare de aproximativ +0,3%, din care creșterea pentru alimente, băuturi și tutun a fost de +0,5% si de +0,2% pentru produse nealimentare.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.