Cum poate inteligența artificială să ajute afacerile de eCommerce din centrul și estul Europei să-și multiplice veniturile

Startup-ul bulgar SessionStack, care valorifică tehnologiile de învățare automată și inteligență artificială (AI), își extinde acoperirea în regiunea ECE, după o perioadă de probă de succes cu întreprinderi de comerț electronic cu trafic ridicat, alese cu atenție, inclusiv Cocolis, o marcă de cosmetice naturale și organice. Demonstrând progrese notabile în dezvoltarea proactivă a produselor, protejarea veniturilor, rafinarea experiențelor de plată și optimizarea canalelor de trafic pe baza informațiilor bazate pe date, SessionStack este pregătit pentru extindere.

sessionstack

În spatele expansiunii în CEE

Planurile noastre de expansiune în Europa Centrală și de Est se bazează pe faptul că regiunea devine un hub de comerț electronic din ce în ce mai important, înregistrând o creștere impresionantă în ultimii ani. În 2022, piața de comerț electronic din Europa Centrală și de Est era de așteptat să atingă 93,84 miliarde de euro, iar în ultimii cinci ani a înregistrat o rată de creștere anuală compusă (CAGR) de aproximativ România este a 44-a cea mai mare piață pentru comerțul electronic, cu un venit estimat de 6.780,6 milioane USD până în 2024, plasându-l înaintea Emiratelor Arabe Unite.

SessionStackAI, analistul nostru de afaceri digitale, este util pentru comercianții online, deoarece oferă o soluție care se concentrează pe problemele de transformare a vizitatorilor magazinului în clienți activi. Până acum, aceste probleme au fost rezolvate prin angajarea de analiști de afaceri sau agenții costisitoare – un proces ineficient care necesită și o cantitate mare de resurse., comentează Alexander Zlatkov CEOSessionStack.

Cum ajută SessionStack companiile de comerț electronic?

SessionStack este lider cu platforma sa de analiză bazată pe inteligență artificială, oferind informații valoroase pentru afacerile de comerț electronic din mai multe domenii. Unele constatări cheie din etapa pilot au dezvăluit acest lucru:

  • Recunoaște intenția clienților prin analizarea căutărilor pe site pentru a identifica lacunele în ofertele de produse. Înțelegând ceea ce caută clienții, SessionStackAI ajută companiile să dezvolte noi produse rapid, prevenind potențialele pierderi de venituri și profitând de noi oportunități de pe piață.
  • Previne frauda prin detectarea comportamentelor suspecte ale clienților, cum ar fi utilizarea codurilor de cupon învechite sau manipularea conținutului coșului pentru reduceri. Prin identificarea acestor activități, SessionStackAI ajută companiile să-și protejeze veniturile.
  • Îmbunătățește experiența utilizatorului analizând erorile și comportamentul vizitatorilor în timpul procesului de checkout, identificând elementele care provoacă frustrare și abandon. Prin abordarea acestor probleme, platforma asigură o experiență de plată mai fluidă, reducând frustrarea și prevenind pierderea de venituri din comenzile incomplete.
  • Optimizează canalele de marketing prin analiza de trafic și comportament. Prin concentrarea eforturilor pe canalele cu conversie ridicată, SessionStackAI ajută companiile să maximizeze conversiile și veniturile, optimizând strategia generală de marketing pentru succes.

Pentru cine este destinată platforma?

Produsul este deosebit de util pentru site-urile de e-commerce cu trafic ridicat și clienți cu grad avansat de înțelegere a tehnologiei, care se așteaptă la o experiență impecabilă, deoarece oferă perspective pentru roluri cu putere de decizie, dezvoltare de produs și suport, și echipe de marketing. O soluție ușoară, cu impact zero asupra performanței site-ului și îmbunătățită prin modele proprii de învățare automată și AI, înlocuiește vizionarea repetată a sesiunilor de pe site cu utilizarea de insight-uri. Acest lucru simplifică luarea deciziilor și optimizarea experienței clienților pentru a crește veniturile.

Ce urmează pentru SessionStack?

Compania plănuiește lansarea oficială a celei mai recente funcții SessionStackAI spre sfârșitul lunii martie 2024, continuând să-și rafineze propunerea de produs și să atragă noi clienți. O expansiune imediată în regiune este în curs, susținută de introducerea la evenimente cheie din industrie în Europa Centrală și Balcani în lunile următoare. Pe termen lung, SessionStack intenționează să pătrundă în piețe mai mature, dorind să prezinte noi modalități de aliniere a strategiei de vânzări la tehnologie, de creștere a veniturilor și de oferire a unei experiențe web mai plăcute pentru cumpărătorii din Europa centrală și de est.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *