Sinteza săptămânii 18 – 22 ianuarie 2016

Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 18 – 22 ianuarie 2016:

PREMIUM: Numărul magazinelor din piața de retail & FMCG autohtonă va crește la 3.500 până în 2020

Retail

supermarket closedCele mai importante evenimente din 2015, în piaţa de retail & FMCG din România, piaţă în care s-a observat un focus din partea retailerilor pe consolidare şi mai puţin pe extindere.

Credit foto: Shutterstock

Retailerul PROFI a inaugurat două magazine, în Călăraşi şi Suceava, reţeaua sa naţională ajungând astfel la 371 de magazine, în 176 de localități.

La finalul lui 2014, în clasamentul primelor 10 sectoare care angajează aproape jumătate din forţa de muncă din România conduce comerţul cu amănuntul (retailul). Zece sectoare de activitate concentrează 48% din forţa de muncă din România şi peste 50% din cifra de afaceri realizată de întreaga piaţă, conform studiului realizat de ICAP România.

Săptămâna reducerilor nebune la Flanco: 22 – 30 ianuarie

E-commerce

În România, rata medie de abandon a coșului de cumpărături se ridică în prezent la 60% – 80%, pentru magazinele online, arată datele Teamshare, una dintre cele mai importante platforme de e-commerce integrate din România.

FMCG

Compania Coca-Cola, dezvăluie noua strategie globală de marketing „One brand” care, reunește – pentru prima dată – Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Life sub același brand iconic Coca-Cola, prin intermediul campaniei globale „Taste the Feeling”.

Studii

50% dintre directorii generali din România sunt foarte încrezători în creşterea veniturilor pentru companiile lor pe parcursul următoarelor 12 luni, conform rezultatelor sondajului anual PwC Global CEO Survey 2016. Procentajul a crescut cu şase puncte faţă de cel de anul trecut (44%) şi este cu 15% mai mare decât media globală (35%).

Alte ştiri interesante din această săptămână, având strânsă legătură cu retailul alimentar, via revista soră ElectroRetail.ro:

Comerțul online a intrat într-o nouă etapă: tot mai mulți clienți preferă să cumpere online de pe smartphone și tabletă. În lunile noiembrie și decembrie, dispozitivele mobile au depășit, pentru prima dată, pragul de 50% din totalul vizitelor de pe site-ul eMAG (50,2%) – INFOGRAPHIC.

Retailerul online Amazon susţine că „în prezent, recrutăm noi specialişti şi în computere şi dezvoltatori de software pentru cele 12 centre de cercetare şi dezvoltare din Europa, amplasate în Germania, Irlanda, Olanda, Polonia, România, Spania şi Marea Britanie”.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 18 – 22 ianuarie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: