Tendințe globale în retail pentru anul 2023

Furnizorul global de informații IGD a identificat șase tendințe care vor influența piața mondială de retail în 2023. Având în vedere că inflația induce o creștere semnificativă a costurilor de producție și a prețurilor din retail, în majoritatea piețelor, retailerii și furnizorii se vor concentra foarte mult, în acest an, pe optimizarea costurilor, îmbunătățirea eficienței rețelelor de distribuție și vor căuta modalități noi pentru a livra valoare adaugată consumatorilor.

retail

În timp ce multe astfel de inițiative ale retailerilor nu au progresat foarte mult, acest lucru ajută retailerii să reseteze baza de costuri și să dezvolte modele de piață pentru viitor. Pe lângă asta, retailerii continuă să crească inițiativele cheie centrate pe sănătate și bunăstare, sustenabilitate și digitalizare. Progresul în aceste zone este continuu, dar anticipăm că va conduce la schimbări semnificative în industria noastră”, a declarat Toby Pickard, Global Insight Leader la IGD.

Cele șase tendințe globale în retail pentru anul 2023:

  • Imperativul eficienței

Cu presiunile costurilor crescând și cu faptul că retailerii trebuie să elimine complexitatea din afacerilor lor, eficiența reprezintă o prioritate. Tehnologia, automatizarea, colaborarea, noile moduri de lucru și o abordare fresh de marketing au un rol important. Dar precauția este necesară pentru că anumite inițiative de reducere a costurilor sunt în detrimentul experienței cumpărătorului.

  • Ecuația noii valori

Valoarea nu este sinonimă cu prețul. Atât brandurile, cât și retailerii trebuie să ia în considerare o serie de variabile atunci când încearcă să aducă valoare cumpărătorului. Alți factori precum experiența, premiile, timpul și ideea de a face ce trebuie sunt mai importante decât prețul.

  • Magia magazinelor

Retailerii trebuie să îi surprindă pe cumpărători. Timpul, comoditatea, controlul, valoarea și diversitatea sunt domenii care pot fi optimizate, atât în magazinele fizice, cât și online.

  • Forța pentru un viitor mai sănătos

Interesul privind îmbunătățirea sănătății rămâne elevat, iar misiunea și responsabilitatea industriei alimentare continuă să crească. Construirea încrederii și luarea unor alegeri sănătoase la prețuri accesibile și atrăgătoare au potențial pentru o schimbare pozitivă. Progresul semnificativ în 2023 se va baza pe sănătatea generațiilor viitoare.

  • Economii pentru planetă

Retailerii vor continua cu obiectivele lor ESG (obiective privind mediul înconjurător, obiective sociale și obiective guvernamentale) în timp ce fac operațiunile mai eficiente și mai reziliente. În același timp, retailerii vor fi forțați să ia decizii între atingerea obiectivelor ESG și costurile implicate.

  • Tehnologia sarcinilor

Retailerii au acces fără precedent la noi tehnologii, oferindu-le posibilitatea de a lucra mai repede, mai eficient și la costuri mai mici. Inovația continuă va redefini digitalizarea în retail, sprijinind dezvoltarea de noi propuneri și modele de afaceri.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *