O analiză retail-FMCG.ro, realizată pentru perioada octombrie 2021 – octombrie 2022, ne arată care sunt cele mai populare branduri de retail alimentar din România din punct de vedere al căutărilor pe Google, un criteriu care contribuie la notorietatea unui brand.
Astfel, conform Google Trends, cele mai populare branduri de retail din România, din punctul de vedere al căutărilor pe Google, în ultimele 12 luni, au fost: Lidl (77 de puncte), Kaufland (44 de puncte), Carrefour (29 puncte), Auchan (21 de puncte) și Profi (15 puncte).
Credit foto: Shutterstock
Față de anul trecut se poate observa…
Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Pingback: Top-ul retail-ului alimentar din România conform Google - FoodBiz