Un nou studiu ISRA Center legat de obiceiurile de înfrumusețare și îngrijire personală ale românilor

Potrivit unui studiu al ISRA Center, 80% dintre români se consideră atractivi din punct de vedere fizic, în special femeile, tinerii (cu vârste între 20 și 39 ani), persoanele necăsătorite, cu un loc de munca stabil si cele cu venituri peste medie.

Produsele considerate de bază în îngrijirea zilnică sunt: pasta de dinți (folosită de 96% dintre români), săpunul de mâini (folosit de 95% dintre români) și deodorantul (utilizat în proporție de 83%), atât femeile cât și bărbații optând pentru aceleași produse. Parfumul sau
apa de parfum se numără printre produsele preferate ale românilor și sunt utilizate zilnic de aproape ¾ dintre aceștia.

Bărbații acordă o importanță mai mare spumei de ras, în timp ce femeile includ în lista produselor indispensabile crema de față (folosită zilnic de 60% dintre femei), crema de mâini (54%) și demachiantul (47%).

Doar 12% dintre femei sunt atente la ingredientele pe care le contin produsele cosmetice. In cazul in care urmaresc informatii despre continutul produselor cosmetice, femeile sunt atente indeosebi ca produsele pe care le cumpara sa nu contina parabeni sau saruri de
aluminiu. 7% dintre femei folosesc produse dermatocosmetice, in special cele cu varsta intre 30-39 de ani, cu educatie superioara si cu venituri peste medie.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,857 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Un nou studiu ISRA Center legat de obiceiurile de înfrumusețare și îngrijire personală ale românilor
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: