Vânzarea băuturilor non-alcoolice din categoria mărcilor private a crescut semnificativ în 2011

Prelungirea perioadei de criză în Grecia a condus în anul 2011 la o creștere semnificativă a vânzărilor mărcilor private pe segmentul băuturilor non-alcoolice, în special a apei îmbuteliate.

Per total, vânzarea băuturilor non-alcoolice din categoria mărcilor private a crescut substanțial în 2011, cu aproximativ 11%, în comparație 8%, creșterea înregistrată 2010.

Toate marile lanțuri de magazine au avut creșteri ale vânzărilor datorită consumatorilor care s-au orientat spre produse mai accesibile, cele ale mărcilor private, în locul marilor branduri. Astfel, produsele accesibile, calitatea bună și promovarea intensă a produselor marcă privată i-a convins pe consumatori să devină fideli acestui segment.

Mărcile private au ajutat totodată la acoperirea pierderilor din categoria băuturilor non-alcoolice, datorită prețului avantajos în comparație cu produsele de brand. De exemplu, pe segmentul băuturilor nectar, pierderile înregistrate la nivelul produselor de brand au fost contrabalansate cu succes de sortimentele marcă privată.

În pofida succesului pe care mărcile private l-au înregistrat în 2011, este posibil ca în 2012 să existe un declin al vânzărilor pe acest segment din cauza creșterilor de TVA care vor avea un impact negativ asupra obiceiurilor de consum. De asemenea, prețul acestor produse va crește din cauza retailerilor dornici să acopere pierderile înregistrate pe segmentul produselor de brand.

 Sursă: Canadean

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,840 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Vânzarea băuturilor non-alcoolice din categoria mărcilor private a crescut semnificativ în 2011
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: