Vânzările Farmec au crescut cu peste 6% în prima jumătate a anului

Farmec a înregistrat o creștere cu peste 6% a cifrei de afaceri în prima jumătate a anului 2014, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, principalul producător român de cosmetice menţine şi în acest an tendinţa unei evoluţii pozitive a cifrei de afaceri, aşa cum s-a întâmplat şi în 2013.

ORIGINAL GEROVITAL-cdr 9.cdrÎn primele 6 luni ale acestui an societatea Farmec a realizat o cifră de afaceri de 75,2 mil. lei, în creștere cu 6,13% față de aceeași perioadă a anului trecut, când s-au realizat 70,8 mil. lei.

„Rezultatele constant favorabile obținute de Farmec se datorează atât interesului nostru permanent de a le oferi consumatorilor noi produse și servicii de cea mai bună calitate, precum și strategiei de consolidare a rețelei de parteneri de distribuție. Investim constat în cele mai noi tehnologii și acordăm o atenție deosebită formulărilor produselor, dar și modalității de prezentare a acestora”, a spus Mircea Tudean, Director General Farmec.

În 2014, Farmec a alocat un buget de investiții de 10,7 milioane lei. Din această sumă 6,8 milioane lei sunt direcționate către lucrări de retehnologizare, care includ linii de umplere pentru produsele cosmetice şi produsele de întreţinere şi curăţare a locuinţei, două malaxoare, o linie pentru secţia de mase plastice, precum și alte tehnologii performante. Având în vedere strategia societaţii Farmec de a îmbunătăți permanent standardele activității de cercetare şi laborator, în cursul acestui an se implementează un proces de modernizare a laboratoarelor de control al calității.

Vânzările înregistrate în prima jumătate a anului au fost impulsionate în mare măsură de lansarea unor noi produse sau extinderea unor game de succes în rândul consumatorilor. Astfel, în perioada februarie – iunie, au avut loc extinderea gamelor de produse de curățenie Nufăr și Triumf, lansarea produselor noi de depilare pe bază de ceară albă și argan, extinderea gamei Farmec Natural, lansarea colecției de vară a lacurilor de unghii Farmec Collection, precum și îmbogățirea gamei de oje Farmec Ultrarezistent și lansarea gamei ArganPlus, destinată exclusiv îngrijirii părului. În plus, pe plan local, Farmec a investit în diversificarea serviciilor oferite în cadrul Centrului de Frumusețe din Cluj-Napoca, prin deschiderea unui salon de cosmetică, unde vizitatorii pot beneficia de tratamente de ultimă generație.

Noutățile planificate pentru anul 2014 includ lansarea gamei complete de produse de îngrijire pentru bărbați, Gerovital H3 MEN, precum și pătrunderea pe segmente noi de piață prin lansarea de game ample, la cele mai înalte standarde de calitate.

  În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,910 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Vânzările Farmec au crescut cu peste 6% în prima jumătate a anului
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: