Volumul de retail din România a crescut cu 10,9% în luna noiembrie 2017, faţă de noiembrie 2016, aceasta fiind cea mai mare creștere a volumului de retail din Uniunea Europeană, conform datelor prezentate de Institutul European de Statistică (Eurostat).
Noiembrie 2017 comparativ cu octombrie 2017
În noiembrie 2017, comparativ cu octombrie 2017, volumul de retail în zona euro din UE și din zona euro a crescut cu 1,5%.
Credit foto: Shutterstock
Creșterea cu 1,5% a volumului de retail în UE pentru luna noiembrie 2017, comparativ cu octombrie 2017, se datorează creșterii cu 2,3% la vânzările de produse nealimentare, cu 1,2% la vânzările pentru alimente, băuturi şi ţigări și cu 0,3% la combustibil.
Cele mai mari creșteri ale volumului au fost consemnate în Portugalia (+3,9%), Slovenia (+2,8%), Germania (+2,3%) și Croația (+2,1%), iar cea mai semnificativă scădere a fost observată în Estonia (-0,2%).
România a înregistrat în luna noiembrie 2017 cea mai mare creştere a volumului de retail din zona UE, adica un +10,9%, faţă de noiembrie 2016.
În noiembrie 2017, comparativ cu noiembrie 2016, volumul de retail în zona euro din UE a crescut cu 2,8%. Creșterea cu 2,8% în UE pentru luna noiembrie 2017, comparativ cu noiembrie 2016, se datorează creșterilor cu 4,1% pentru produsele non-alimentare, 1,6% pentru alimente, băuturi şi ţigări și 0,2% pentru combustibil.
Cele mai mari creşteri au fost consemnate în România (+10,9%), Polonia (+7,6%), Malta (+7,0%), în timp ce scăderi semnificative au fost observate în Estonia (-1,2%).
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
