Volumul de retail din România a crescut cu 12,6% în luna octombrie 2017, faţă de octombrie 2016, aceasta fiind cea mai mare creștere a volumului de retail din Uniunea Europeană, conform datelor prezentate de Institutul European de Statistică (Eurostat).
Octombrie 2017 comparativ cu septembrie 2017
În octombrie 2017, comparativ cu septembrie 2017, volumul de retail în zona euro din UE a scăzut cu 1,1% și cu 0,5% în zona euro.
Credit foto: Shutterstock
Scăderea cu 1,1% a volumului de retail în UE pentru luna octombrie 2017, comparativ cu septembrie 2017, se datorează scăderii 1,3% la vânzările pentru alimente, băuturi şi ţigări, cu 1,1% la produsele nealimentare și cu 0,1% la combustibil.
Cele mai mari scăderi ale volumului de retail au fost consemnate în Luxemburg (-5,3%), Portugalia (-2,3%) și Austria (-1,9%), iar cele mai semnificative creșteri au fost observate în România (+1,0%), Marea Britanie (+0,9%), Polonia și Slovacia (+0,6%).
România a înregistrat în luna ocombrie 2017 cea mai mare creştere a volumului de retail din zona UE, adica un +12,6%, faţă de octombrie 2016.
În octombrie 2017, comparativ cu octombrie 2016, volumul de retail în zona euro din UE a crescut cu0,4%. Creșterea cu 0,4% în UE pentru luna octombrie 2017, comparativ cu octombrie 2016, se datorează creșterilor cu 0,6% pentru produsele non-alimentare, o,3% pentru combustibilul auto și 0,2% pentru alimente, băuturi şi ţigări.
Cele mai mari creşteri au fost consemnate în România (+12,6%), Polonia (+7,1%), Irlanda, Ungaria și Malta (+6,3%), în timp ce scăderi semnificative au fost observate în Luxemburg (-27,0%), Austria (-2,2%) și Belgia (-2,1%).
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
