Analiza pieței dulciurilor din ciocolată, în România

Piața dulciurilor de ciocolată din România este puternic influențată de scăderea veniturilor, produsele fiind percepute de către consumatori ca delicatese. Consecința a fost o puternică scădere a volumului vânzărilor, în perioada analizată (2008-2013), pe măsură ce criza și-a manifestat impactul negativ asupra puterii de cumpărare.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

 Foto

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,832 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Analiza pieței dulciurilor din ciocolată, în România

Spune-ți părerea

  1. […] Analiza pieței dulciurilor din ciocolată, în România […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: