Cât de utile le sunt retailerilor alimentari din România aplicațiile mobile?

Aplicațiile mobile au fost adoptate, în mare parte, şi de retailerii alimentari de la noi pentru imbunătăţirea experienţei consumatorilor în magazine sau pentru a le uşura procesul de cumpărare.

aplicațiile mobileAstfel, clienții pot beneficia de posibilitatea rapidă de a găsi un anume magazin sau orarul de funcţionare, de liste de cumpărături online, promoții și oferte personalizate, de rețete culinare sau chiar pot face cumpărături prin intermediul aplicaţiei mobile.

Credit Foto: shutterstock.com

Ştim utilitatea pentru cumpărători dar întrebarea este cât de utile le sunt retailerilor aceste aplicaţii mobile? Ce informaţii pot urmări cu ajutorul acestora?


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Cât de utile le sunt retailerilor alimentari din România aplicațiile mobile?
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: