Big Data – bune practici în retail

continut-premiumDezvoltarea accelerată a internetului şi explozia de date din spaţiul digital pun la dispoziţia organizaţiilor cantităţi masive de informaţii, indubitabil mai mari decât acestea pot administra. Pentru a beneficia de pe urma acestui fenomen organizaţiile îşi dezvoltă noi abilităţi, tehnologii şi strategii de management & marketing.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În retailul modern nu mai este suficient doar să fie recunoscut faptul că tehnologia s-a schimbat şi jucătorii din această piaţă să se adapteze, aceştia trebuie să admită modul de consum s-a schimbat şi el odată cu tehnologia. Retailerii viitorului trebuie să anticipeze şi să răspundă în mod personalizat şi consistent, atât online cât şi offline, nevoilor consumatorilor.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro au discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,958 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Big Data – bune practici în retail
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] Premium: Big Data – bune practici în retail […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: