ZaharulOradea

Carrefour România: „Într-o piață care se dezvoltă într-un ritm atât de rapid, este extrem de important să te poți diferenția prin inovație”

Modelul de business omnicanal, deschiderea a două hipermarketuri și extinderea rețelei Supeco, lansarea unui nou concept de magazin de proximitate Carrefour, continuarea digitalizării, creșterea acoperirii naționale cu serviciile BRINGO și Gurmandio reprezintă cele mai importante realizări ale retailerului Carrefour România, în anul 2019. Despre acestea dar și despre planurile retailerului în 2020, în următorul material, realizat pentru publicația retail-FMCG.ro cu Cătălin Samara, Executive Board Member of Carrefour Romania COO hypermarkets, supermarkets, convenience and Supeco stores.

Carrefour

Care au fost cele mai importante proiecte finalizate în 2019?

Anul 2019 a fost unul extrem de dinamic, cu multe provocări, dar – cel mai important – cu multe proiecte de succes pentru Carrefour România.

Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,059 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Carrefour România: „Într-o piață care se dezvoltă într-un ritm atât de rapid, este extrem de important să te poți diferenția prin inovație”

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: