Carrefour: trenduri și oportunități legate de produsele organice în 2019

Calitatea produselor alimentare reprezintă unul dintre elementele centrale ale strategiei Carrefour, în concordanță cu planul de transformare „Carrefour 2022“, lansat de retailerul francez la începutul acestui an, potrivit căruia retailerul îşi adaptează modelul de business și organizația prin operaţiuni mai eficiente, îşi revizuiește sortimentaţia (focus pe produse Bio și pe produsele locale), face investiţii importante în digital şi se focusează pe formatul de proximitate şi pe e-commerce.

De aceea, odată cu noul program Act for Food, lansat la nivelul grupului, inclusiv în România, în luna septembrie a acestui an, retailerul dezvoltă câteva acțiuni concrete pentru a-și atinge obiectivul de a deveni lider mondial în tranziția alimentară. În România, Carrefour dezvoltă „Act for Food” prin patru arii: produse BIO, Mărci proprii, Filierele Calității și Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști.

Câteva direcții de dezvoltare în categoria produselor bio, eficientizarea sortimentației, categoria de fresh food și trenduri și oportunități legate de produsele organice în 2019 pentru retailerul Carrefour, în cele ce urmează….

Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Carrefour: trenduri și oportunități legate de produsele organice în 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: