Ce produse din categoria snacksuri dulci și sărate vor performa în următorii patru ani, în România

Conform unui studiu Mondelez la nivel mondial, snacksurile (gustările) reprezintă aproximativ 30% din ce mâncăm într-o zi ceea ce arată că potenţialul acestei categorii de produse este încă ridicat. Numai trendul consumului de alimente sănătoase mai poate încetini ritmul de creştere al categoriei de produse snacksuri (gustări) dulci şi sărate.

Pe de altă parte, produsele tip snack bar (gustările tip batoane) vor oferi, în sfârșit, confirmarea mult-așteptată de toți jucătorii de pe piață, și anume puternica sa tendință de creștere, rezultat al campaniilor de marketing și de comunicare realizate constant.

Evoluția gustărilor dulci și sărate în România este puternic influențată de puterea de cumpărare a populației, cât și de stilul de viață și de obiceiurile consumatorilor. Cu toate acestea…


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Ce produse din categoria snacksuri dulci și sărate vor performa în următorii patru ani, în România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] disponibil doar pe bază de anonament: Ce produse din categoria snacksuri dulci și sărate vor performa în următorii patru ani, în […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: