Conform unui studiu Mondelez la nivel mondial, snacksurile (gustările) reprezintă aproximativ 30% din ce mâncăm într-o zi ceea ce arată că potenţialul acestei categorii de produse este încă ridicat. Numai trendul consumului de alimente sănătoase mai poate încetini ritmul de creştere al categoriei de produse snacksuri (gustări) dulci şi sărate.
Pe de altă parte, produsele tip snack bar (gustările tip batoane) vor oferi, în sfârșit, confirmarea mult-așteptată de toți jucătorii de pe piață, și anume puternica sa tendință de creștere, rezultat al campaniilor de marketing și de comunicare realizate constant.
Evoluția gustărilor dulci și sărate în România este puternic influențată de puterea de cumpărare a populației, cât și de stilul de viață și de obiceiurile consumatorilor. Cu toate acestea…
Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Pingback: Sinteza săptămânii 26 - 30 mai