Brandurile din industria FMCG au fost printre primele care au accesat instrumentele de Social Media, fiind adoptate foarte rapid de către fani, fie că vorbim de branduri iconice globale precum Coca-Cola, Pepsi sau Heineken, fie că vorbim de branduri autentice româneşti aşa cum sunt AQUA Carpatica sau URSUS.
Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.
Ca o concluzie, Social Media este încă departe de a fi un canal de comunicare prietenos pentru multe dintre brandurile FMCG, o pagină de Facebook nefiind suficientă în procesul de comunicare dar paşi s-au făcut şi exemple de „aşa se face” din industrie fiind destule şi foarte concludente.
Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.
Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.
Pingback: Sinteza săptămânii 17 - 21 martie