Cinci strategii de creștere ale celor mai mari cinci retaileri alimentari europeni

continut-premiumDeşi primii cinci retaileri alimentari din Europa – Carrefour, Tesco, Lidl, Auchan şi Aldi – operează pe mai multe canale și piețe din Europa, strategiile acestora pe termen scurt par a se concentra tot mai mult pe convenienţă, cu scopul de a se diferenția de competitori.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Cinci strategii de creștere ale celor mai mari cinci retaileri alimentari europeni

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: