Conceptul de îngrijire orală se schimbă și în România

Odată cu educarea consumatorilor asupra necesităţii igienei orale, conceptul de îngrijire orală se schimbă şi în România, produse precum apa de gură si aţa dentară fiind din ce în ce mai des utilizate, deși vânzările acestora rămân neglijabile. În afară de beneficiul de bază, cel de sănătate, consumatorii au început să fie interesați şi de beneficiul estetic, ceea ce a dus la o creştere a cererii pentru pasta de albire a dinţilor.

Consumul anual de produse de igienă orală, per gospodărie, din România…


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,820 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Conceptul de îngrijire orală se schimbă și în România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: