Consumul de înghețată din România va crește foarte puțin în 2013

Este o realitate că atunci când zilele sunt caniculare, precum cele din prezent, consumul de îngheţată creşte, iar producătorii de îngheţată sunt mulţumiţi, însă sezonalitatea continuă să afecteze dinamica acestei categorii de produse, dezvoltarea fiind încetinită şi de puterea de cumpărare scăzută.

Ratele de creștere în volum la înghețată rămân scăzute în 2012 pe piaţa din România, ca o consecință a crizei financiare, ceea ce a condus către un consum de branduri cu preţ mediu şi economic, mult mai accesibile, având în vedere puterea de cumpărare redusă. Pe de altă parte…


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Consumul de înghețată din România va crește foarte puțin în 2013
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: