De unde poate veni creșterea în retailul modern din România?

În ultimii ani, piata de retail din România a înregistrat scăderi masive. Pe termen mediu s-ar putea semnala un trend pozitiv, astfel încât piaţa să revină la valoarea din 2008 până în anul 2015. În 2012 s-a înregistrat o revenire uşoară, cu o creştere estimata de +3,3%.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » De unde poate veni creșterea în retailul modern din România?
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: