Planul de transformare Carrefour este şi un plan de restructurare? Ce implicaţii are planul pentru România

Carrefour a anunţat recent demararea unui plan de transformare la nivelul întregului Grup, pe o perioadă de 5 ani, denumit „Carrefour 2022”. Pe lângă anunţatele măsuri prin care retailerul urmează să îşi adapteze modelul de business, dar și organizarea întregului grup, în pieţele unde Carrefour operează au loc şi altfel de acţiuni ce duc la întrebarea firească dacă acest plan nu este, până la urmă, şi un plan de restructurare?

Despre acestea, despre contextul financiar, dar şi despre ce implicaţii are noul plan de transformare pentru piaţa din România (ameninţări şi oportunităţi de business pentru furnizorii Carrefour România), în cele ce urmează.

Aparent fără nicio legătură cu planul de transformare pe 5 ani, lansat de curând de Carrefour, retailerul francez…

Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,711 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Planul de transformare Carrefour este şi un plan de restructurare? Ce implicaţii are planul pentru România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: