Industria de retail din România a atins un nou vârf în 2016, iar creșterea este în plină ascensiune

Începutul anului 2017 a marcat 10 ani de aderare a României la Uniunea Europeană, moment perfect pentru o retrospectivă în industria de retail din România.

industria de retailCa un rezumat, între anii 2006 și 2016, industria de retail din România se afla într-o variație economică asemenea unui roller coaster. A trecut prin diferite etape, de la creșteri puternice, cu performanțe puternice ale PIB-ului (2006-2008), la o scădere rapidă, urmată de o dinamică mai lentă și mai putin previzibilă (2009-2014).

Credit Foto: shutterstock.com

În ultimii ani, economia României a atins din nou vârfuri de creştere, susținută de măsurile guvernamentale (2015-2016).

Cum a evoluat industria de retail din România în perioada 2006 – 2016

Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Industria de retail din România a atins un nou vârf în 2016, iar creșterea este în plină ascensiune

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: