Inovația ca element de diferențiere în retailul alimentar autohton

Odată cu expansiunea, mai mult sau mai puţin agresivă, retailerii din România au început să pună accentul şi pe inovaţie, pe fondul concurenţei puternice, adică, mai concret, să dezvolte în România concepte de magazin cu totul şi cu totul noi sau să implementeze alte concepte care au avut deja succes pe alte pieţe.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,970 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Inovația ca element de diferențiere în retailul alimentar autohton
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: