Kaufland România: Avem planuri îndrăznețe și le pregătim clienților noștri multe suprize plăcute pentru acest an

La mijlocul anului trecut, retailerul german Kaufland anunţa că va demara un plan îndrăzneţ de remodelare a magazinelor sale, denumit „Facelift”, proces care includea, pe lângă reţeaua de magazine din ţara mamă, Germania, şi magazine din alte pieţe, precum: Cehia, Polonia şi România.

Câteva particularităţi în planul de remodelare a magazinelor Kaufland din România – Interviu pentru retail-FMCG.ro cu Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Procesul de remodelare a magazinelor Kaufland, care ar trebui să fie demarat la începutul acestei luni şi care să se întindă până în 2020, va cuprinde remodelări ale magazinelor care pot fi implementate rapid și ușor.

KauflandRemodelarea se va aplica în majoritatea magazinelor…

Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,844 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Kaufland România: Avem planuri îndrăznețe și le pregătim clienților noștri multe suprize plăcute pentru acest an
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: