Perspective în piața de produse ready meal din România

Ready meal-urile sau mâncărurile gata preparate au devenit o alternativă pentru tinerii foarte activi, din mediul urban, cu un stil de viață foarte ocupat și care încearcă să evite cât mai mult posibil gătitul. Datorită acestei atitudini a consumatorilor față de astfel de produse, gama de ready-mail-uri s-a diversificat, vânzările valorice au crescut, iar categoria a înregistrat, în 2014, cea mai puternică creștere valorică dintre toate categoriile de produse alimentare ambalate.

Convenience-foodCredit foto: Shutterstock


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Perspective în piața de produse ready meal din România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] PREMIUM: Perspective în piața de produse ready meal din […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: