Piața de retail alimentar din România: structură, evoluție și tendințe

Faţă de marea parte dintre pieţele europene, piaţa de retail alimentar din România a rămas şi în 2012 concentrată pe comerţul tradițional, mai ales pe micile băcănii independente, acesta având o pondere de 52% din total comerţ.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Piața de retail alimentar din România: structură, evoluție și tendințe
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: