Piața de retail online din România. Ce îi reține pe retaileri să facă pasul către online?

2013 a fost un an foarte favorabil pentru serviciile de retail online din România, iar ponderea plăților online a crescut considerabil. Astfel, valoarea cumpărăturilor online din România prin plată online, a crescut de la 127,8 milioane de euro în 2010, la 286 milioane de euro în 2013, adică cu 123, 8%, conform unui studiu Romcard.

Chiar dacă în 2012, de exemplu, majoritatea consumatorilor au preferat să comande produse online…


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Piața de retail online din România. Ce îi reține pe retaileri să facă pasul către online?

Spune-ți părerea

  1. […] Piața de retail online din România. Ce îi reține pe retaileri să facă pasul către online? […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: