Piața produselor de îngrijire personală va înregistra o ușoară creștere în 2013

Puţine produse din piaţa produselor de îngrijire personală din România sunt percepute ca fiind de lux şi mai mult ca produse de necesitate, în sensul că, atunci când puterea de cumpărare a scăzut, odată cu…


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,820 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Piața produselor de îngrijire personală va înregistra o ușoară creștere în 2013

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: