Românii merg mai des la cumpărături în 2013, petrec mai puțin timp în magazine, cheltuie mai mult dar nu și cumpără mai mult

Un studiu  despre consumatorul român în ipostaza de cumpărător şi interacţiunea acestuia cu promoţiile din magazine.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Concluzii:

Cumpărătorii români merg la cumpărături ceva mai des în 2013 dar petrec mai puţin timp în magazine, cheltuie mai mult (din cauza cresterii preţurilor) dar nu şi cumpără mai mult. Aceştia caută promoţiille dar nu le cumpără până nu sunt convinşi că au un beneficiu real şi palpabil. Promoţiile generează efecte pentru aceştia doar pe termen scurt şi nu au un impact major asupra relaţiei consumator-brand.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

BLACK WEEKdiscount de 50% la rate card-ul revistei pentru serviciile de publicitate! Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Românii merg mai des la cumpărături în 2013, petrec mai puțin timp în magazine, cheltuie mai mult dar nu și cumpără mai mult
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: