Acesta este al patrulea episod din analiza efectuată periodic de revista retail-FMCG privind prezenţa în Social Media a marilor retaileri alimentari (FMCG) din România, ultimul episod fiind realizat în septembrie 2015.
În această analiză vor fi evaluate atât activitatea, cât și engagement-ul pe care îl au retailerii alimentari pe reţelele de socializare, implicit, cât de prezenți sunt și cât de eficient folosesc aceste mijloace de comunicare.
Credit foto: Shutterstock
Vom parcurge cele mai importante reţele sociale pe care retailerii alimentari din România sunt prezenți și vom observa cât de eficientă este activitatea acestora și cât de mult au crescut în ultimul an.
Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Cred ca analiza ar trebui sa ne spuna si daca retailul este privit (+) pozitiv, (-) negatic sau neutru (=). De asemenea analiza prezentei probabil ca face distinctie intre prezenta platita si prezenta ‘earned’. Ar fi utila si analiza calitatii prezentei, daca audienta a receptionat pozitiv, negativ sau neutru. Se stie ca retailul est privit critic de o parte a publicului. O fotografie a ‘yesmen’-ilor nu ajuta retailul alimentar.