Analiza prezenței în Social Media a retailerilor alimentari din România

Acesta este al patrulea episod din analiza efectuată periodic de revista retail-FMCG privind prezenţa în Social Media a marilor retaileri alimentari (FMCG) din România, ultimul episod fiind realizat în septembrie 2015.

Social MediaÎn această analiză vor fi evaluate atât activitatea, cât și engagement-ul pe care îl au retailerii alimentari pe reţelele de socializare, implicit, cât de prezenți sunt și cât de eficient folosesc aceste mijloace de comunicare.

Credit foto: Shutterstock

Vom parcurge cele mai importante reţele sociale pe care retailerii alimentari din România sunt prezenți și vom observa cât de eficientă este activitatea acestora și cât de mult au crescut în ultimul an.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.