Analiza prezenței în Social Media a retailerilor alimentari din România

Acesta este al șaselea episod din analiza efectuată periodic de revista retail-FMCG privind prezenţa în Social Media a marilor retaileri alimentari (FMCG) din România, ultimul episod fiind realizat în septembrie 2017.

Social MediaÎn această analiză sunt evaluate atât activitatea, cât și engagement-ul pe care îl înregistrează retailerii alimentari în principalele reţele de socializare, implicit, cât de prezenți sunt și cât de eficient folosesc aceste mijloace de comunicare.

Credit foto: Shutterstock

Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Apreciază:

Apreciere Încarc...
Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,842 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Analiza prezenței în Social Media a retailerilor alimentari din România
Explorează subiecte similare:
Știrea anterioară
Știrea următoare

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: