Piața de retail este în tranziție, iar condițiile pieței pentru adoptarea inovației și reevaluarea parteneriatelor sunt cât se poate de favorabile. Este o industrie unde apar tot timpul provocări noi dar și oportunițăți în adaptarea și adoptarea unor modelele de business din retailul tradițional. Magazinele fizice și nevoia de a angaja resursă umană nu vor dispărea. Pentru mulți retaileri, deținerea unui magazin, atât fizic, cât și online, va rămâne o componentă importantă a procesului de dezvoltare.
Iată principalele tendințe și inovații din retailul național și internațional, punând în evidență și schimbările pe care le-au realizat retailerii în 2018.
Cu alte cuvinte, în prezenta analiză veți regăsi atât inovațiile dezvoltate de către retailerii și companiile din industrie în 2018, precum și trendurile care se anunță pentru 2019 – 2020, într-o paralelă făcută între piaţa naţională și cea internațională.
Credit foto: Shutterstock
Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.