În cele ce urmează vom vedea care sunt principalele tendințe şi inovații de top din retailul internaţional, trecându-le în revistă şi pe cele ale retailerilor autohtoni care au dovedit în 2016 că reușesc să țină pasul cu noutățile din industrie sau chiar să fie înaintea multor pieţe de retail avansate.
De la plata cu portofelul electronic, construirea magazinelor după cele mai înalte standarde de sustenabilitate, încurajarea consumului de produse proaspete pentru un stil de viață sănătos sau comerţul online, retailerii naționali și internaționali dovedesc că nucleul activității lor este clientul și principalul obiectiv este să-i ofere acestuia o experiență cât mai plăcută la cumpărături.
Credit foto: Shutterstock
Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.