O analiză retail-FMCG.ro, realizată pentru perioada noiembrie 2018 – octombrie 2019, ne arată care sunt cele mai populare branduri de retail alimentar din România din punct de vedere al căutărilor pe Google, un criteriu care contribuie la notorietatea unui brand.
Astfel, conform Google Trends, cele mai populare branduri de retail din România, din punctul de vedere al căutărilor pe Google, în ultimele 12 luni, au fost: Lidl (78 de puncte), Kaufland (40 de puncte), Carrefour (38 de puncte), Auchan (20 de puncte) și Metro (17 puncte).
Credit foto: Shutterstock
Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.