2Performant lansează o nouă campanie pentru a susține magazinele care au nevoie rapid de soluții în mediul online

2Performant.com, platforma de affiliate și influencer marketing, vine în sprijinul magazinelor offline și online cu o nouă campanie prin care le asigură sprijin în vânzarea produselor alături de comunitatea de mii de afiliați din portofoliu.

2Performant

2Performant

Campania reduce la zero costurile de lansare în platformă și oferă 3 luni de abonament gratuit, astfel magazinele cu prezenţă online vor avea risc zero al investiției si vor plăti un comision doar în momentul în care platforma de afiliere le va genera vânzări.

Acțiunea face parte din campania “TU ești PERFORMANT”, prin intermediul căreia platforma a anunţat mai multe măsuri prin care dorește să își susțină toți partenerii să performeze în mediul online și să se adapteze la contextul prezent.

“Lucrăm intens, pe mai multe planuri, pentru a ne ajuta utilizatorii și partenerii să treacă mai ușor peste această perioadă complicată; împreună, vom trece cu bine peste ea. Acum mai mult ca niciodată avem nevoie de performanţă în mediul online și acest mediu pentru noi este ca acasă, după 11 ani în care am ajutat brandurile să colaboreze la distanță cu talentele digitale specializate în marketing și vânzări online.” (Dorin Boerescu, CEO 2Performant).

În campanie au prioritate retailerii offline care se confruntă acum cu scăderi masive

În campanie au prioritate retailerii offline care se confruntă acum cu scăderi masive și au nevoie să pună rapid focus pe vânzările online și magazinele care au avut în trecut un program de afiliere activ în 2Performant.

Pentru a avea acces la această ofertă magazinele trebuie să se înscrie în formularul prezent pe site-ul platformei www.ro.2performant.com/advertiseri/.

După primele 25 de zile din martie 2020 afiliații din 2Performant au generat 48.223 de vânzări pentru magazinele din platformă, cu 4,9% mai mult față de primele 25 de zile din martie 2019, în valoare de peste 2,2 milioane de Euro (plus TVA) – cu 11,4% mai mult decât în primele 25 de zile din luna martie a anului trecut (valoarea medie a tranzacțiilor a crescut semnificativ).

Stați în siguranță, fiți atenți la schimbări, ajutați-vă clienții și partenerii să treacă în siguranță peste această perioadă!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *