GourmetGIFT, unul dintre cei mai importanți furnizori de coșuri cadou gourmet din România, a anunțat intrarea într-o nouă etapă de dezvoltare națională, cu planuri de extindere regională. După 15 ani de ascensiune și consolidare pe piața de cadouri corporate, compania a ajuns la nivelul necesar de maturitate pentru a se orienta spre noi ținte ambițioase, susținute de valoarea creată de-a lungul timpului. În acest context, s-a alăturat echipei Adrian Tiron, cu peste 20 de ani de carieră în corporații, devenit acum General Manager al GourmetGIFT România – retailerul online specializat în coșuri cadou de Paște, coșuri cadou de Crăciun și coșuri cadou pentru orice alte ocazii.
Noua formulă de leadership îmbunătățește perspectivele de dezvoltare ale companiei, permițând accelerarea realizării obiectivelor strategice. Adrian Tiron, care a ocupat anterior o poziție importantă în cadrul Vodafone România, își valorifică acum experiența corporativă, cu scopul de a îmbunătăți filosofia de business a unei afaceri antreprenoriale, de familie, asigurând viziunea necesară pentru crearea unei poziții regionale importante.
„Cu investițiile asumate pe termen lung și cu mine venind în zona de management, GourmetGIFT România este gata de a demara un plan foarte ambițios, dar rațional și bine conturat, bazat pe nucleul deja existent.
Jucător de top pe segmentul de cadouri gourmet și una dintre cele mai dinamice prezențe pe nișa de băuturi online, cu perspective imense de creștere bazate pe ascensiunea eCommerce, GourmetGIFT România este pregătită pentru extinderea regională.
Acest pas nu reprezintă doar o oportunitate de creștere pentru companie, ci și un angajament de a aduce valoare adăugată comunităților și piețelor pe care le va servi. Mă bucur că am șansa să mă alătur unei povești de succes a unui brand românesc puternic, care are toate atuurile pentru noile perspective de dezvoltare”, a declarat Adrian Tiron – General Manager GourmetGIFT România..
Un nou capitol al poveștii de succes a unui brand românesc
Planurile de extindere regionale ale GourmetGIFT România demonstrează capacitatea companiei de a evolua firesc, după ce și-a asumat și conturat o poziție clară pe piața internă, unde activează ca un adevărat formator de trenduri.
Retailerul online GourmetGIFT, specializat în coșuri cadou de Paște, coșuri cadou de Crăciun și coșuri cadou pentru orice alte ocazii, creează mereu colecții originale și a introdus numeroase inovații inclusiv la partea de servicii oferite clienților corporate, mecanisme devenite între timp standarde de piață, asumate și de concurență.
De altfel, GourmetGIFT România a comunicat mereu respectarea celor mai înalte standarde internaționale, adaptate la specificul local, în paralel cu dezvoltarea propriilor resurse, pe baza analizelor cu privire la așteptările și nevoile clienților de business în materie de oferire de cadouri corporate.
Noul General Manager al GourmetGIFT România primește acum rolul de a impulsiona creșterea companiei pe piața locală și europeană, fiind responsabil de coordonarea și implementarea strategiilor comerciale. Sub conducerea lui Adrian Tiron, compania are drept obiectiv extinderea în 3 noi țări în următorii 5 ani și atingerea unei cifre de afaceri de peste 30 de milioane de lei, țintă posibilă prin stabilirea de parteneriate cheie și o abordare dedicată fiecărei piețe în parte. Totul se realizează cu idei fresh și inovație, modalitatea perfectă pentru a pune în aplicare cele mai ambițioase planuri.
Cum se poate transforma un business antreprenorial, cu infuzie de know-how din zona corporate? Expertiza lui Adrian în strategii de business și management va facilita identificarea și exploatarea oportunităților de creștere, iar rețeaua și relațiile profesionale construite de-a lungul anilor vor ajuta la dezvoltarea mai rapidă a unor parteneriate strategice. Abilitățile de leadership și de construire a echipelor pot contribui de asemenea la crearea unui parcurs favorabil pentru brandul românesc de coșuri cadou, capabil acum de un astfel de angajament asumat – expansiunea internațională.
Verde de Paște – coșuri cadou care susțin protejarea mediului înconjurător
Conceptul modern de business al GourmetGIFT România vizează și respectarea unor valori eco-friendly. Astfel, încă din campania de cadouri de Crăciun de anul trecut, a fost introdusă o platformă de responsabilitate socială corporativă, în sprijinul protejării mediului înconjurător. Succesul campaniei Green Christmas a determinat lansarea unei noi etape a programului – Verde de Paște.
Pentru un viitor sustenabil, companiile se pot implica alături de GourmetGIFT.ro în momentul în care comandă coșuri cadou de Paște pentru angajați, colaboratori și parteneri de afaceri. Nu există costuri suplimentare, astfel că retailerul se așteaptă ca un număr mare de firme să adere la platforma de CSR care va continua să fie dezvoltată pe durata anilor următori.
Practic, companiile care oferă pachete cadou de Paște au șansa de a dărui un viitor mai verde României, deci întregii societăți. GourmetGIFT va finanța astfel plantarea de copaci, în relație directă cu vânzările de cadouri corporate. Companiile care susțin demersul își dovedesc la rândul lor orientarea spre sustenabilitate, comunicând acest lucru destinatarilor cadourilor respective. În prezent, poate fi consultat noul catalog de Paște 2024 – coșuri cadou pentru orice buget.
Partener de încredere și susținător al afacerilor de toate dimensiunile, de la corporate la IMM, GourmetGIFT România este unul dintre liderii comerțului local de coșuri cadou, experiențe gourmet și băuturi online. Celebrele pachete cadou „cu efect WOW” duc acțiunea elegantă a dăruirii la un nivel superior, rezultând momente cu totul memorabile.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail