Bolt anunță numirea Alexandrei Dinovici în funcția de General Manager al Bolt Food România, într-o etapă importantă de dezvoltare pentru aplicație, cu scopul de a consolida poziția acesteia pe o piață competitivă și matură.
În contextul în care în piață competiția este stabilizată, obiectivul Alexandrei în noua funcție este de a valorifica punctele forte ale Bolt Food: modelul operațional agil, oferta relevantă la un preț corect, precum și relația echilibrată cu partenerii – restaurantele, curierii și consumatorii.
„Într-o astfel de piață, nu câștigă neapărat cel mai mare, ci cel care înțelege ce contează pentru utilizatori, cel care livrează constant la standarde înalte, care acționează cu inteligență comercială pentru câștigul comun, respectiv cel care respectă realitățile locale. Iar eu am văzut oportunitatea de a mă implica într-un business cu potențial mare de creștere, cu viteză de execuție și cu spațiu pentru decizii curajoase. Am simțit că Bolt are acel mix rar: energie de creștere, agilitate combinată cu rigoare, și mentalitate orientată către parteneriate durabile. Mi-a plăcut claritatea direcției, ambiția echipei și libertatea de a acționa. Bolt este deja un brand puternic, cu un potential clar”, a declarat Alexandra Dinovici, General Manager Bolt Food România.
Experiența profesională a Alexandrei Dinovici
Alexandra aduce cu sine o experiență vastă, de peste 15 ani, în industrii dinamice precum Food Delivery, Retail, FMCG și Tech, ocupând roluri cheie în business development, leadership comercial și marketing.
Înainte de a se alătura echipei Bolt, Alexandra a condus cu succes transformări de business, creșteri de brand și echipe în companii de renume precum Glovo, Reckitt și Danone. Cea mai recentă experiență, de la Glovo, a ajutat-o să-și consolideze expertiza în câștigarea de cotă de piață, în optimizarea execuției comerciale, precum și în formarea de echipe performante.
Această numire strategică subliniază angajamentul Bolt de a investi în leadership puternic și de a continua să inoveze pe piața de food delivery din România.
Bolt
Bolt și-a propus misiunea de a reda orașele oamenilor, nu mașinilor.
Compania are peste 200 de milioane de utilizatori în peste 50 de țări și peste 600 de orașe din Europa și Africa. Compania urmărește să accelereze tranziția de la mașinile personale la mobilitatea partajată, oferind alternative mai bune pentru fiecare domeniu de utilizare, inclusiv transport la cerere, mașini și trotinete electrice închiriate, livrare de mâncare și de produse alimentare și nealimentare.
Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt este lider de piață în România, compania activând în 39 de orașe, extinzându-și continuu oferta de servicii și acoperirea națională.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
