Vânzări peste estimări de Black Friday la eMAG (rezultate parțiale)

eMAG a înregistrat după primele 9 ore ale ediției din 2018 a Black Friday vanzări de peste 355 milioane lei și peste 930.000 de produse comandate. 35.000 de clienți au comandat online la eMAG pentru prima dată. Rezultatul zilei de Black Friday de anul trecut a fost depășit la ora 16:20. Promoțiile vor fi suplimentate până după miezul nopții. 

eMAGAu fost pregătite pentru livrare din depozitele eMAG peste 15% din comenzile de Black Friday. Curierii vor lucra sâmbătă și duminică pentru ca un numar cât mai mare de livrari să ajungă la clienți.

Credit foto: Shutterstock

„Comenzile de Black Friday au atins un nivel record în primele 9 ore de la deschiderea evenimentului. Avem un interes fără precedent care ne va duce la o creștere cu peste 20% față de anul trecut și cu 10% peste ținta noastră pentru acest an. Estimăm vânzări de peste 440 milioane lei pentru toată ziua,” a declarat Tudor Manea, director general eMAG.

Recorduri la start de Black Friday la eMAG

  • Media primei ore: 77 de produse comandate pe secundă
  • Primul milion de lei comandat în 12 secunde
  • 10 milioane de lei vânzarea după 2 minute și 5 secunde
  • 100 milioane de lei după 37 de minute

Rezultate în Black Friday la eMAG (ora 16:00)

  • Comenzi în valoare de peste 355.000.000 lei
  • Peste 930.000 de produse comandate
  • Peste 6.100.000 vizite de la începerea evenimentului
  • 75% din trafic de pe dispozitive mobile
  • Ponderea comenzilor cu cardul peste 34%, în creștere de la media de 30% din 2017
  • Una din 11 comenzi are un produs pentru copii
  • Cea mai complexă comandă are 26 de produse și include televizor, mașină de spălat, aspirator, articole sportive, blender, fier de călcat, cuptor cu microunde, scaune, saltea și altele.

Crazy Sale – Reducerile continuă

Cele mai comandate marci de pe categorii de produse

  • Televizoare: Samsung
  • Frigidere: Arctic
  • Masini de spalat: Beko
  • Telefoane: Samsung, Huawei

Cantități pe cele mai vândute game de produse:

  • Produse pentru casă și îngrijirea casei: 108.000 de bucăți
  • Electrocasnice mici (mixere, blendere, cafetiere și altele) : 83.000
  • Îngrijire personală: 49.000
  • Îmbrăcăminte și încălțăminte: 42.000
  • Televizoare: 40.000
  • Telefoane: 38.000
  • Anvelope: 36.000
  • Jucării: 31.000

Produse inedite comandate online:

  • 122 de automobile
  • 3,9 KG de aur
  • 1.800 Nopți de cazare
  • 410 Bilete la evenimente
  • 275 Abonamente la servicii medicale și abonamente stomatologice, Regina Maria, Medicover, Just Smile
  • 159 Ceasuri și bijuterii de lux

Black Friday este cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, lansat în România de eMAG în 2011 și este adoptat în prezent la nivelul întregii piețe de retail. Ajuns la cea de-a opta ediție, Black Friday a devenit cunoscut prin volumul uriaș de produse aflate în promoții și prin ofertele cu prețul cel mai mic din întregul an.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Vânzări peste estimări de Black Friday la eMAG (rezultate parțiale)
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: