Bolt, super-aplicația de mobilitate, îşi consolidează poziţia de lider pe piaţa din România în 2022 cu serviciile de ride-hailing, micromobilitate şi delivery pe care le oferă clienţilor. Bolt Food s-a extins către mai multe orașe în 2022, iar Bolt Market este disponibil în Bucureşti şi Cluj-Napoca. Acesta este al treilea an de creştere exponenţială, marcat prin extinderea companiei în mai multe oraşe din ţară, după cum urmează:
● Ride-hailing – 6 lansări noi: Piatra Neamţ, Bistriţa, Târgu Jiu, Tulcea, Focşani, Botoşani și Valea Prahovei;
● Micromobilitate (trotinete electrice) – 9 oraşe noi: Oradea, Iaşi, Braşov, Târgu Jiu, Târgu Mureş, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Botoşani, Piatra Neamţ;
● Bolt Food – consolidarea parteneriatelor existente şi extinderea colaborării cu restaurante din Bucureşti, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi
● Bolt Business – peste 3000 de clienți companii în portofoliul de clienţi
● Bolt Market – noul serviciu de vânzare şi livrare rapidă a produselor de larg consum este disponibil în Bucureşti şi Cluj-Napoca
Bolt Food
Bolt Food, serviciul de livrare de mâncare prezent în Bucureşti, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi a introdus în a doua parte a anului trecut opţiunea de a lăsa bacşiş livratorilor direct în aplicaţie. Cea mai lungă distanţă parcursă de un curier Bolt Food în 2022 pentru a livra o comandă a fost de 25 km, pe când cea mai scurtă de doar 16 m.
Cele mai populare intervale orare pentru comenzile de mâncare sunt între orele 11:00 – 15:00 şi 18:00 – 21:00, iar ziua cu cel mai ridicat volum de comenzi înregistrat de restaurantele din România a fost 25 noiembrie 2022. Nu în ultimul rând, analiza datelor dezvăluie Noodles ca fiind felul de mâncare preferat de utilizatorii aplicaţiei Bolt Food.
Bolt Market
Pentru Bolt Market, serviciul rapid de livrare a produselor alimentare și non-alimentare, primul an în România a fost încheiat cu peste 40.000 de clienţi care au folosit serviciul şi o gamă variată de produse, însumând peste 3000 de repere.
Bolt Market activează în zona de e-proximitate, iar dezvoltările tehnice din ultimul an, alături de extinderea gamei de produse, au condus la o creştere a coşului mediu de cumpărături la 120 RON. Conform analizei datelor, ora cu cel mai ridicat volum de comenzi prin Bolt Market este 17:00, iar cel mai popular produs comandat prin intermediul aplicaţiei au fost fructele, în special bananele.
Bolt
Bolt este super aplicația europeană cu misiunea de a face mobilitatea urbană mai accesibilă, sigură și sustenabilă.
Bolt are peste 100 de milioane de utilizatori în 45 de țări și peste 500 de orașe din Europa și Africa. Compania urmărește să accelereze tranziția de la mașinile personale la mobilitatea partajată, oferind alternative mai bune pentru fiecare domeniu de utilizare, inclusiv transport la cerere, mașini și trotinete electrice închiriate, livrare de mâncare și de produse alimentare și nealimentare.
Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt este lider de piață în România, compania activând în peste 25 de orașe, extinzându-și continuu oferta de servicii și acoperirea națională.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail