Carrefour România, retailerul francez omnichannel cu cea mai mare amprentă de furnizori locali, încheie un parteneriat strategic cu Tazz, singura platformă românească de livrare rapidă, ce vizează rețeaua de hipermarketuri din 24 de orașe din țară. Lansat sub formă de pilot în luna ianuarie, noul serviciu le oferă utilizatorilor Tazz acces la cea mai variată gamă de produse disponibilă în aplicație, cu o medie de 20.000 de produse per hipermarket din portofoliul retailerului, printre care se regăsește și cea mai bogată selecție de produse proaspete și ultra proaspete, de proveniență locală.
Prima fază a proiectului acoperă 39 de magazine din 24 de orașe, printre care București, Cluj, Timișoara, Brașov, Constanța, Sibiu, Galați, Pitești, Ploiești, Oradea.
„Începutul anului 2024 marchează un moment de importanță strategică pentru noi, mai exact un nou parteneriat în zona de e-commerce cu livrare la domiciliu, adăugând în portofoliul nostru platforma Tazz. Suntem un retailer centrat pe client, iar asta ne determină să venim constant cu soluții adaptate nevoilor moderne de consum. Prin extinderea prezenței noastre digitale în aplicația Tazz, ne dorim să le oferim românilor multiple posibilități de cumpărare la doar un click distanță. Colaborarea cu Tazz reprezintă o nouă oportunitate de a ne consolida poziția pe piața de e-commerce în categoria grocery și reflectă principalele axe strategice ale companiei noastre – proximitate, calitate, accesibilitate”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România.
„Prin parteneriatul strategic cu Carrefour, Tazz își extinde și mai mult gama de produse alimentare și non-alimentare livrate direct la ușa românilor, în mai puțin de 60 de minute. Fie că vorbim de cumpărăturile de weekend sau de cele urgente, gama extinsă de produse pe care Carrefour o pune la dispoziție prin Tazz acoperă toate nevoile utilizatorilor noștri”, a declarat Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer, Tazz.
Livrare în mai puțin de 60 de minute
Astfel, din secțiunea Supermarket a aplicației, clienții pot selecta produsele dorite de la hipermarketul Carrefour din orașul lor, iar Tazz le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.
Carrefour pune clienților la dispoziție cea mai extinsă listă de produse din portofoliul Tazz, peste 20.000 de articole alimentare și non-alimentare per locație, din categorii precum: legume și fructe, produse lactate, produse de băcănie, băuturi, produse cosmetice și de îngrijire, produse de curățenie sau hrană pentru animalele de companie. Astfel, în portofoliul Carrefour din aplicație clienții pot găsi o varietate de fructe și legume proaspete românești, mărci proprii precum Drag de România sau Carrefour La Piață, produse Bio, o selecție extinsă de vinuri, inclusiv de la producătorii locali și regionali, precum și produse proaspete locale și internaționale.
Utilizatorii Tazz se vor putea bucura de produsele favorite din Carrefour la aceleași prețuri ca în magazin, alături de numeroase opțiuni pentru o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile, dar și oferte.
Topul produselor comandate prin Tazz, de la Carrefour
În prima lună de parteneriat, în topul produselor comandate de români se află pătrunjelul proaspăt, roșiile cherry, castraveții, pâinea, apa îmbuteliată, ceapa verde românească, ardeii kapia și morcovii. Totodată, nici fructele nu lipsesc de pe lista cu produse favorite. Din totalul comenzilor plasate de utilizatorii aplicației la Carrefour, riderii colaboratori Tazz au livrat 1.144 kg de banane, 1.520 kg de avocado, peste 650 kg de mandarine și clementine, 72 kg de căpșuni și 39 kg de zmeură.
În medie, românii au pus în coș produse în valoare de aproximativ 153 de lei. Totuși, platforma a înregistrat și unele comenzi mai generoase. Din punct de vedere al cantității, cel mai mare coș de cumpărături a adunat în total 153 de produse într-o singură comandă, în timp ce cea mai mare comandă din punct de vedere valoric a fost de 1.450 de lei.
În prezent, Carrefour oferă clienților acces la un univers extins de produse atât prin intermediul celor patru formate de magazine fizice, a partenerilor din sfera digitală, dar și prin propriile platforme digitale cu servicii de e-commerce incluse, carrefour.ro și aplicația Carrefour.
Carrefour
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice principale: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
Tazz
Platforma locală de livrare rapidă Tazz are o ofertă foarte diversă, ce cuprinde cele mai bune restaurante din țară, dar și o selecție extinsă de produse pentru cumpărături zilnice, farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de îngrijire personală și înfrumusețare și alte magazine diverse. Tazz pune la dispoziția clienților săi beneficii exclusive ca evenimente zilnice cu Chefi locali, comanda de grup și plata cu cardurile de masă. Tazz este în acest moment cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink” în România, serviciile sale fiind disponibile atât prin aplicațiile de mobil Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro, în cele 36 de orașe din țară în care activează în acest moment.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail