cora introduce cora Pro, serviciul de comenzi adresat exclusiv companiilor

cora România, parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, lansează cora Pro, un serviciu dedicat companiilor care include numeroase avantaje și beneficii. Comenzile plasate online de către companii pe www.cora.ro au opțiunea ridicării produselor din hipermarket, de la punctul coraDrive sau a livrării la sediul companiilor. Noul serviciu este disponibil pentru hipermarketurile cora din București, Constanța, Cluj, Ploiești, Bacău și Drobeta Turnu Severin.

cora ProPermanent orientată să fie cu un pas înaintea nevoilor clienților săi, cora Romania și-a propus prin serviciul cora Pro să răspundă și nevoilor clienţilor persoane juridice care cumpără deja din hipermarketuri datorită varietăţii de gamă, a preţurilor și mai ales serviciilor oferite de către echipa cora.

Noul serviciu este disponibil, începând cu luna ianuarie 2021, prin comenzi plasate pe actualul magazin online www.cora.ro și prin comenzi via e-mail, dar în al doilea semestru al acestui an va fi disponibilă o secțiune dedicată serviciului cora Pro.

Astfel, clienții cora Pro pot opta să se înregistreze, momentan, online cu cont de client persoană fizică sau trimițând datele companiei pe adresa officepro@cora.ro prin completarea unui formular.

Comenzile plasate online de către companii pe www.cora.ro au opțiunea ridicării produselor din hipermarket, de la punctul coraDrive, sau a livrării la sediul companiilor. Livrările se fac prin echipa internă și prin TNT. În viitorul apropiat se vor face și prin intermediul platformei Postis, cu care retailerul a încheiat anul trecut un parteneriat pentru eficientizarea serviciului de comenzi online.

Beneficiile cora Pro

Noul serviciu cora Pro dedicat companiilor permite alocarea unui asistent cora pe durata procesului de aprovizionare, modalități multiple de plată, reduceri și promoții personalizate și livrare gratuită pentru comenzi de peste 1.000 de lei.

Comenzile plasate online de către companii, pe adresa www.cora.ro, au opțiunea ridicării produselor din hipermarket, de la punctul coraDrive, sau a livrării la sediul companiilor. După plasarea comenzii, clienții trebuie să trimită numărul acesteia la adresa officepro@cora.ro, comanda urmând a fi pregătită pentru ridicare sau livrare în maximum 2 zile lucrătoare.

„Acesta este un serviciu gândit în detaliu pentru companii, de aceea întregul pachet propus include avantaje care simplifică procesul de aprovizionare. Faptul că ai la dispoziție o persoană dedicată din echipa cora, pe care o poți contacta în orice moment al procesului de aprovizionare, este categoric un avantaj. 

Misiunea asistentului cora este de a soluționa eficient nevoile clientului prin crearea unei experiențe memorabile bazată pe respect și disponibilitate. Practic, acesta identifică nevoile clientului și oferă consultanță și administrează întreg procesul de vânzare într-o manieră promptă și politicoasă. 

De asemenea, flexibilitatea condițiilor de plată este un alt avantaj, companiile putând opta pentru plată la termen, cash, card sau transfer bancar. Suntem convinși că marile și micile afaceri deopotrivă vor găsi în hipermarketul cora un aliat de încredere.

Cu atât mai mult cu cât hipermarketurile cora sunt recunoscute pentru varietatea de gamă pe care o propun, în plus, cora vine și cu o experienţă de peste 7 ani de comerţ online, ceea ce asigură o fluenţă operaţiunilor sale de livrare, un atu extraordinar pe o piaţă care, în urma pandemiei s-a orientat peste noapte către online,” a declarat Patricia Ciolca, Manager Proiect cora Pro.

Alte beneficii pentru companii

Angajații companiei și partenerii afacerii care optează pentru serviciul cora Pro au acces, de asemenea, la carduri cadou pentru cumpărături.

În cazul produselor perisabile, cora organizează transportul lor la temperatură controlată. De asemenea, există opțiunea de a comanda și produse care nu sunt listate în magazinul online.

În plus, clienții persoane juridice vor avea din semestrul al doilea al acestui an și un card de fidelitate diferit față de clienții persoane fizice, ce va fi disponibil odată cu lansarea noului portal cora Pro.

Reducere de 10% din valoarea primei comenzi prin cora Pro

În această perioadă, pentru comenzi de minimum 500 de lei (TVA inclus), este activată o reducere de 10% din valoarea primei comenzi, iar dacă valoarea primei comenzi depășește 1.000 de lei (TVA inclus), la reducerea de 10% se adaugă transportul gratuit oriunde în București, Constanța, Cluj, Ploiești, Bacău și Drobeta Turnu Severin. Pentru achiziții de minimum 1.500 de lei în aceeași lună se primește o reducere de 10% la valoarea totală a comenzilor.

Companiile pot alege dintr-o gamă vastă de produse, de la birotică și papetărie, curățenie și igienă, la produse alimentare proaspete și congelate și coșuri cadou.

cora Pro

Focusul cora în ultimii ani a fost dezvoltarea diviziei online, proiect care a fost accelerat anul trecut, în contextul pandemiei. Retailerul, prezent în marile orașe cu o rețea de 11 hipermarketuri, a încheiat parteneriate cu foodpanda, Glovo și Postis pentru a onora cât mai rapid comenzile clienților și pentru a mări aria de acoperire a livrărilor.

cora România

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil în București, Constanța, Cluj, Bacău și Ploieşti, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate online. În plus, din 2020, serviciul coraExpress permite comenzi din aplicațiile Glovo și Food Panda cu livrare în mai puțin de 60 de minute.

A fost lansată şi aplicaţia cora, pentru o experienţă îmbogăţită a consumatorului la locul de vânzare şi pentru o mai bună organizare a listei de cumpărături, dar şi a beneficiilor de fidelitate. Aceasta poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play. Filosofia cora România îi are în centru pe consumatori, cărora le oferă produse și servicii de calitate, la prețuri accesibile. cora România desfășoară și o intensă activitate de responsabilitate socială, implicându-se în proiecte de educație și sănătate în comunitățile din care face parte.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *