Cora extinde serviciile magazinului online cora.ro la Constanța

Serviciile cora.ro se extind la Constanța. Anul 2016 a adus extinderea serviciilor magazinului online cora.ro către toate magazinele din Bucureşti, după proiectul pilot de la cora Lujerului, iar acum sunt disponibile şi pentru Constanţa.

cora.rocora își întărește astfel poziția pe piața regională, la Constanța având deja două hipermarketuri, și își reconfirmă angajamentul pentru dezvoltarea sectorului online, pe care îl consideră o resursă importantă pentru evoluția companiei.

„Constanța este un punct strategic pe harta cora România, fiind de altfel singurul oraș, în afara Bucureștiului, unde avem două magazine. Extinderea cora.ro la Constanța a fost o decizie de business generată de evoluția magazinelor noastre din acest oraș și ne așteptăm ca noul serviciu să fie apreciat de clienții tradiționali și, de ce nu, să câștigăm clienți noi dintre aceia care aşteptau o astfel de alternativă pentru a economisi timp”, a spus Codruța Borza, directorul magazinului cora Brătianu.

cora.ro – 30.000 de produse disponibile

Pe site-ul cora.ro vor fi disponibile aproximativ 30.000 de produse, iar cumpărătorii vor primi acasă ceea ce au comandat, produsele fiind puse la dispoziția clienților constănțeni de hipermarketul cora Brătianu. Din experiența cora.ro la București, crește continuu numărul clienților care accesează site-ul cora.ro direct, atrași de diversitatea produselor și de modalitatea simplă de a comanda.

În plus, platforma cora.ro este un site personalizat la nivel de client, fiind capabilă să definească profilul acestuia pe baza istoricului de cumpărături din baza cardului de fidelitate. Apoi, clientul primește recomandări și oferte în timp real, în primul rând din zona produselor preferate.

Clienții cora.ro pot alege dintr-o gamă variată de produse, din care fac parte și produsele proaspete şi ultraproaspete cum ar fi fructele şi legumele, carnea, pâinea şi produsele de cofetărie şi patiserie.

„2016 este anul online-ului pentru cora, serviciul extinzându-se în toate cele patru magazine din Capitală. Acum deschidem la Constanța și ne așteptăm, în ansamblu, la creșterea numărului celor care ne accesează site-ul, comparativ cu 400.000 de utilizatori anul trecut”, a mai spus Codruța Borza.

Din cele constatate până acum, coșul de cumpărături online este triplu față de coșul din magazin, produsele cele mai cumpărate fiind articole din raioanele ultraproaspete (legume, fructe, carne), din raionul de băuturi (apă, băuturi răcoritoare), scutece etc.

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Astăzi, rețeaua punctelor coradrive a fost extinsă la nivelul tuturor  celor patru magazine din Capitală.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,990 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Cora extinde serviciile magazinului online cora.ro la Constanța
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: