La supermarketul online Sezamo, 3 din 4 coșuri de cumpărături includ cel puțin un produs de panificație, iar 2 din 5 coșuri includ cel puțin un produs de tip patiserie, fie că vorbim despre produse ale artizanilor locali sau produse proprii. Oferta supermarketului online include produse de panificație create cu măiestrie de către cei mai apreciați artizani locali, precum Arc Bakery și Brot Manufactur, dar și produse proaspete pe care Sezamo le pregătește zilnic, în mai multe ture, în cuptoarele proprii.
Sezamo are cea mai mare ofertă de produse artizanale din piață, cel mai bogat sortiment de produse de brutărie și patiserie fără gluten și de trei ori mai multe produse ecologice decât orice alt supermarket din piață.
„Acordăm o atenție deosebită dorințelor clienților noștri, așa că am extins gama de produse astfel încât să ne asigurăm că suntem cea mai bună brutărie din oraș. Pâinea face parte din cultura poporului român, produsele de panificație sunt comfort food, astfel că este esențial să acoperim toate nevoile – albă, integrală, fără gluten, ECO – le avem pe toate. Lucrăm în continuare cu artizani locali de succes, precum Arc Bakery (care folosește făină specială din Franța) și Pain Plaisir (care folosește făină de grâu T45 certificată Label Rouge și apă filtrată Brita), pentru a aduce gustul parizian autentic în inima Bucureștiului, însă pregătim și noi în brutăria proprie cele mai bune preparate de panificație și patiserie”, a declarat Michael Kaiser, CCO Sezamo România.
Peste 5 tone de pâine se vând lunar, în medie, cel mai cumpărat produs din această categorie fiind ciabatta, urmată îndeaproape de chifla Kaiser albă, pâinea Durum, chifla hamburger gourmet și demi-bagheta french.
Tipuri de produse de panificație
84% dintre cumpărători au ales produse de panificație din făină albă, iar 16% integrală, neagră, secară sau ovăz. Cumpărătorii Sezamo aleg într-o proporție mai mare pâinea întreagă, respectiv 85%, în timp ce 15% optează pentru pâinea feliată.
În ceea ce privește micile plăceri vinovate, 2 din 5 coșuri de cumpărături au inclus un produs de patiserie. În topul preferințelor clienților Sezamo sunt clasicul croissant cu unt, covrigii tip bretzel, gogoșile cu umplutură de fructe, croissantele cu ciocolată și cremă de alune și foietajul cu nuci pecan și sirop de arțar. Cel mai pofticios client a comandat nu mai puțin de 248 de croissante în ultimele 4 luni, iar cel mai mare număr de produse de patiserie vândute unui singur client în aceeași perioadă a fost de 1.013 de produse.
În ceea ce privește împărțirea demografică, 83% dintre comenzile care includ brutărie și/sau patiserie plasate pe Sezamo au fost făcute de către femei.
Delicioasele produse de tip brutărie și patiserie sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.
Sezamo
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (10000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.
Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este o companie data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de supermarketuri sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane EUR în 2021.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Pingback: Sezamo: pâine și produsele de panificație, nelipsite din coș - FoodBiz