Diamant

easySales, soluția eCommerce care simplifică și automatizează printr-un click vânzările pe marketplace-uri

Pasiunea pentru IT, vânzări online și necesitatea de a face lucrurile mai simplu a dus la apariția unui serviciu nou pentru antreprenorii care activează în comerțul online – easySales. Fondatorii easySales – Iulian și Ciprian Cazacu – au convertit provocările comercianților de a vinde pe un marketplace într-o soluție de business, care să ajute magazinele online să își crească vânzările și să aibă o activitate online eficientă.

Aplicația easySales este o soluție eCommerce care oferă antreprenorilor din comerțul online oportunitatea de a-și vinde produsele prin cele mai importante canale de vânzări online din România, canale ce beneficiază de audiențe uriașe și costuri avantajoase.

Credit foto: Shutterstock

easySales are integrări cu marketplace-urile populare din România precum: eMAG, CEL.ro, Okazii.ro, Carrefour Marketplace sau TeamDeals. Integrările se realizează cu minim de implicare tehnică și mult mai ușor față de cum au fost obișnuiți.

„Înțelegem greutățile antreprenorilor români și dorim să dezvoltăm o comunitate, care să ofere soluții simple de a ajunge la noi segmente de clienți.

Pentru a menține o creștere constantă a vânzărilor, magazinele online au nevoie în permanență să descopere canale și segmente noi de clienți. Soluția oferită de platforma easySales vine în ajutorul magazinelor online să rezolve exact această problemă.

60% dintre cumpărătorii români au migrat pe marketplace-uri, așa zisele “mall-uri online”. Acolo ei fac prima dată căutarea când vor să cumpere online. Este necesar să fii prezent cu produsele tale peste tot și mai ales acolo unde clienții sunt activi! a declarat Ciprian Cazacu, Co-Fondator și Business Developer easySales.

Beneficii pentru cei la început de drum în antreprenoriat

Nu este necesar să investești într-un magazin online, poți să fii un comerciant la început de drum sau să ai un magazin fizicAstfel, cu easySales poți să testezi mai întâi dacă există cerere pentru produsele tale în online, care este volumul comenzilor și care este stocul necesar pentru a începe. Cu o investiție minimă, afli date importante care te ajută să începi un business online profitabil.

Eficiență

 „Nevoia de a avea mai multe comenzi i-a împins pe managerii de magazine să listeze produsele manual pe Marketplace-uri sau au apelat la serviciile personalizate furnizate de diferiți programatori, cu costuri mari, însă nu și-au rezolvat problemele în întregime. Marketplace-urile își modifică standardele constant și uneori este frustrant să gestionezi activitatea acolo.

Tocmai de aceea, misiunea easySales este să ajute comercianții online, în mod scalabil, să se bucure de o colaborare ușoară cu marketplace-urile pe care vând, folosind funcții generoase și automatizate pentru a lucra eficient, cu minim de implicare tehnică”, a precizat Ciprian Cazacu.

Oportunități de creștere a afacerii pentru cei care vor spune „Da” aplicației easySales:

Într-un studiu intern easySales pe bază de întrebări directe, aplicat la un număr de 350 de comercianți online, 42% dintre aceștia s-au plâns de complexitatea de a colabora cu un marketplace pentru a vinde acolo, 16% s-au plâns de condiția de a avea stocurile sincronizate, iar 13% s-au plâns de competiția prea mare.

Cu aplicația easySales, comercianții primesc soluții de automatizare pentru activitatea din marketplace-uri, iar acum totul este mai simplu. Nu mai este necesară implicarea directă și constantă a unui programator, totul este la îndemâna oricui.

Astfel, easySales este:

• o aplicație destinată antreprenorilor la început de drum care vor să testeze vânzarea de produse fără costuri de promovare, pentru cei care deja vând doar pe marketplace și au un magazín fizic sau pentru cei care au dezvoltat un magazin online și vor să fie activi și pe marketplace

• o aplicație prin care sincronizezi ușor și automat stocurile, actualizezi prețurile produselor cu comisionul de vânzare inclus, ai acces la Funcția Fundal Alb, pentru a bifa standardele solicitate

• o aplicație folosită de utilizatori non-tehnici, care scad costurile operaționale și salvează timp cu gestionarea proceselor repetitive: sincronizare stocuri, actualizare prețuri, generare facturi și AWB-uri printr-un click, etc

• o platformă SaaS ca un panou de comandă care îți centralizează comenzile din site și marketplace! Poți gestiona activitatea din minim 4 locuri și lucrezi doar din easySales

• o platformă dinamică cu actualizări în timp real, în continuă dezvoltare de funcții noi sau integrări, în ordinea solicitării de către clienți. Pentru anul 2020, easySales are ca obiective să devină o platformă internațională și să integreze platformele Amazon și eBay.

Dezvoltările aplicației easySales

Funcționalitățile vedetă ale platformei easySales sunt: Listarea automată de produse, Sincronizarea de stocuri, Funcția Poze Fundal Alb și Funcția traducere automată pentru a vinde în străinătate.

Aplicaţia are o interfaţă intuitivă și reuneşte funcții dezvoltate și la cererea clienților: actualizare prețuri, generare facturi și AWB-uri, redimensionare poze, integrare de servicii SMS, Funția Preț Automat, generarea de rapoarte etc.

Bariera de comunicare pentru a vinde pe platformele eMAG Polonia, Ungaria sau Bulgaria nu mai este o problemă, deoarece prin easySales există o funcție de traducere automată ce folosește terminologia eCommerce, mult mai complexă, față de ceea ce oferă Google translate. Iar pentru traduceri personalizate orice corecturi se actualizează și se memorează în toată documentația de produs.

Funcția de fundal alb automat ajută comercianții să respecte standardele impuse de marketplace-uri. Astfel prin apăsarea unui buton, algoritmul elimină din poză fundalul.

 „Serviciile noastre redau clienților confortul gestionării aspectelor tehnice complexe prin funcții automate și suport de specialitate. Comercianții se pot familiariza cu platforma timp de 14 zile și pot lucra eficient, concentrându-se pe ceea ce este important pentru ei – promovarea și creștea business-ului.

easySales pentru comercianții online este compatibilă pentru diferite platforme eCommerce, o pot folosi și cei care nu au un magazin online, iar serviciile noastre pot fi accesate de oriunde, conectat fiind la internet, prin instalarea unui plugin sau feed, simplu și la îndemână”, a completat Ciprian Cazacu.

Printre planurile de viitor – integrarea cu marketplace-urile Amazon și eBay

Obiectivul cheie easySales pentru anul 2020 este internaționalizarea platformei, integrarea cu marketplace-urile Amazon și eBay, negocierea de parteneriate strategice, care să ofere discount-uri la serviciile integrate și folosite de clienții easySales.

Astfel, easySales își propune să ajute clienții și să țină pasul cu ritmul alert în care evoluează comerțul online din România.

Despre easySales și investiția în aplicație

Fondatorii easySales sunt Ciprian și Iulian Cazacu, doi frați cu o experiență vastă în IT de 14 și respectiv 8 ani. Experiența în eCommerce a fost formată atât prin dezvoltarea de nenumărate platforme pentru dezvoltatorii de magazine online, dar și experiența de vânzări prin start-up-urile înființate de aceștia, încă din vremea studenției.

Astăzi, fondatorii s-au concentrat pe acest start-up 100% românesc, care a fost lansat în primăvara anului 2019 și care își dorește să fie partenerul dezvoltatorilor de magazine online și al antreprenorilor din zona de comerț online.

Fondatorii au dezvoltat aplicația după un model de succes, validat internațional ce folosește automatizarea și vânzarea pe mai multe marketplace-uri. Până în acest moment, în platformă sunt 280 de utilizatori care vând pe diferite marketplace-uri de interes, 324.000 listări de produse, 12.000 traduceri documentație produs și 43.000 ordine procesate, în valoare de 2,6 mil. EUR.

„easySales a fost dezvoltată pe parcursul unui an de zile, au fost făcute testări împreună cu primii clienți pe o perioadă de 5 luni, astfel încât aceștia să beneficieze de o soluție completă, adaptată pentru nevoile comerciantului român, într-o eră a digitalizării.

Succesul clienților acestei aplicații este răsplata muncii echipei easySales”, a concluzionat Ciprian Cazacu.

Contact easySales

Mai multe informații pe www.easysales.ro sau la contact@easysales.ro / Tel: 031 860 22 32

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,995 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » easySales, soluția eCommerce care simplifică și automatizează printr-un click vânzările pe marketplace-uri

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: